Måndag.

Ny vecka, nya möjligheter. Eller?
Hursom, måndagar är alltid en plåga. Iallafall efter att man har jobbat helgen. Blev mycket mer jobb än vad jag hade på schemat men jag klagar inte! Dock så börjar min helg nu, ledig i två (!!!) dagar, minst sagt goode skönt! Ska se till att få egentid och fixa massa nödvändiga saker. Städa, baka, ringa och styra upp sakor och ting, fixa viktiga papper osv. ah, det roliga man gärna gör varje dag.. Annars blir det väl som lugnt antar jag.

Veckans schema:
Måndag: 7-12
Tisdag: Leeeeeeedig!
Onsdag: Leedig!
Torsdag: 7-12
Fredag: 12-21
Lördag: 16-21
Söndag: Ledig!

Inte alls tokigt schema i veckan. ;) Dock hoppas jag på mer jobb, särskilt i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0