Måndag.

Då har vi måndag igen, dock är det snart slut tack och lov! Har varit riktigt seg idag, och segt på jobbet. Men nu är den snart över iallafall! Ska sätta mig i soffan och slå igång tvplay med lite cola och chips. ;) dock tar en chipspåse över två veckor att äta upp så det börjar bli dax att käka den redan nu. Mycket mer än så händer inte ikväll. Sängen ropar, men ska hinna se ett avsnitt av Sveriges värsta bilförare innan jag hoppar isäng.
Min lediga dag imorgon är mer än efterlängtad. Ska sova så länge jag bara kan, och göra absolut ingenting (vi får väl se hur det går med det) sen kommer Camilla och flyttar in i två dagar, tummen upp!

Nej, dax att sätta igång avsnittet så jag får lägga mig nångång. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0