Onsdag.

Hallådär!
Ingen toppendag idag direkt. Somnade med huvudvärk och har sovit riktigt dåligt inatt med tanke på att den fortsatte ända tills nu på morgonen. Camilla sov hos mig inatt så hon fick vara min betjänt och ge mig alvedon osv. Tog mig bara inte upp ur sängen. Men efter en halvtimmes sömn igen så är det mycket bättre. Både huvudvärken och illamåendet är borta. Usch vad less jag börjar bli på dethär, vem vill offra sig att dra ut mina osynliga knivar i höften? Pris utdelas..

Nej, slut på bubbelpratet. Ska strax bege mig till mami och ikväll blir det att umgås med Jessica eller bara ligga hemma och slappa framför alla avsnitt jag har missat förra veckan när jag jobbade. Igår var jag på topp, men nog kan det förändras fort, uppenbarligen.

Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0