Söndag.

Mina uppdateringar är verkligen sämst just nu. Men jag skriver ju sällan nåt vettigt ändå så det gör ingenting!

Helgen då? I fredags jobbade jag kväll sen drog jag hem och gjorde, ingenting. Vid tolvsnåret drog jag och camilla till olles med nå fulla pojkar. Har aldrig varit med om dess like, så sjukt mycket folk det var! Rätt jobbigt när man går runt där nykter och alla knuffar sig fram osv. menmen, det var trevligt ändå!
Igår vart det smådrickande hemma hos Andreas i hamn. Efter det drog jag och stefan ut på olles där det enbart var gamlingar. Dock så kom det folk i våran ålder lite senare. Hittade åt favoritjessica och tappade bort stefan. Efter krogen drog jag och Jimmy till frasses o käkade ( tack för maten;) ) och sen ge sig på ett avsnitt av solsidan som jag förövrigt aldrig sett förr, sen sova! Haha ja, typ det. intressant? inte direkt.

Åter en påminnelse till mig själv om vad jag har att vänta mig i veckan:

Måndag: Möte på af
Tisdag: Jobb 7-12, lönesamtal
Onsdag: 16-21
Torsdag: 16-21
Fredag: Fixa bilen?
Lördag: 16-21
Söndag: 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0