Söndag.

Jahapp, nu är klockan tre och det betyder att jag måste börja bege mig till bilen för o dra till Boliden.  Verkligen inte sugen på att jobba ikväll, men vad gör man. Jag var ju ledig förra lördagskvällen så nu måste jag jobba igen mitt pass, vilket blev ikväll. Kommer att sova där eftersom jag börjar redan kl 7 imorgon så det är som onödigt att dra hem..

Menmen, gårkvällen? Ja, den var helt okej! tack till alla som medverkade.

Veckans planer(jobb):
Måndag: 7-12, 16-21
Tisdag: Leedig. Försöka omformatera gamla datorn osv
Onsdag: 7-12
Torsdag: 7-16
Fredag: 12-21
Lördag: Ledig. ?
Söndag: Ledig. ?

Haha sjukt ovärt inlägg. Men nu ska jag bege mig. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0