Tisdag. -städ

Sådärja, nu är det färdigstädat. Har bara köket och toagolvet kvar men det får nog vänta tills imorgon. Blir alltid lika arg över min jävla dammsugare. Skulle garanterat bli bättre om jag gick och sopade alla golv istället, riktigt värdelös är den. Och soffan!?!. Haaaaaaaaaaaaata med stort H! usch, jag behöver verkligen köpa en ny. Många fäller säkert en tår för dendär skiten när jag slänger ut soffan. ;) haha. Nej men det verkar bara vara jag av mina kära vänner som inser hur hemsk den är. Den är ju inte ens skön längre!! Nepp, en ny soffa åt caroline dom närmsta månaderna, check!

Nu blir det att försöka få ordning på kuddarna i soffan (blööööööh, hata återigen), sen hoppa in i duschen. Ska försöka ha i hårinpackningen minst två timmar! Mitt hår är ju risigare än en risbuske..
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0