Tisdag.

Hallådär!
Ingenting spännande har hänt idag. Jobbat, for hem en sväng till mor/far och sov, sen hem till lägenheten bara. Har så fruktansvärt ont, verkligen jätteont. Värken tar död på mig när som helst. Höfterna må vara, det är standard. Men vad hände med min axel/arm? Jag döööööööööööör. Sen har jag träningvärk i benen med, vart kom det ens ifrån? Haha.
Tror att jag ska smörja axeln med andreas häxblandning som han har lämnat här, förhoppningsvis hjälper det lite iallafall.

Alla hjärtans dag igår. Jag är väl en av dom få som faktiskt inte bryr mig speciellt mycket om att vara ensam. Det är ju oftast skönt?! inte alltid, men ofta. Jag åt iaf gomiddag med Sandra och Jenny på norrböle. Och när vi väl skulle bege oss hemåt så började oljelampan på bilen lysa. Och som man har lärt sig, stäng direkt av bilen och gå ut och kolla oljan. Sagt och gjort! Grejen var bara att det var så jävla kallt att mitt centrallås på bilen kråglar och alla dörrar låste sig! Fuuun, där står jag på sidan av vägen och blir ägd av min egna bil!! Aja, omständigt vart det. Hem till mamma och hämta min hemnyckel sen hem till mig och hämta reservnyckeln till bilen..

Nog om det! Ska ringa jenny nu och beklaga mig sen fortsätta att dö i soffan. Känner mig verkligen inte kry ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0