Torsdag.

Hejhejhallå.
Lite snabb update. Är på benen, knappt men det går framåt iallafall. Det är huvudsaken! Mamma ordnade lite lunch åt mig och framåt middagen så lyckades jag iaf få orken till att laga pyttipanna. Fick mig även ipren som tyvärr inte funkar heller.

Har fått en akuttid på vårdcentralen halv 9 imorgon. Då hoppas jag innerligt att något händer. Jag må ha haft värk i fleera år, men just dom senaste dagarna har tagit alla medaljpriser som finns. Jag har noll förväntningar om att dom kommer att komma med något vettigt. Har alltid haft fördomar om läkare. Det händer inte ett skit helt enkelt. Men vi får se!

Sover hos mamma ikväll eftersom hon har min bil så jag får skjuts ditbort imorgon. Då får jag samtidigt sova på min gamla madrass som är lite bättre än den jag har härhemma.

Hörs troligtvis imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0