Lördag.

Gaaaaaaaaaaah äntligen!! Har städat sen jag steg upp imorse och jag kan bara säga, det var verkligen på tiden! Skjuter upp städningen hela tiden när man lix bara springer "in och ut" här, det känns iallafall så. Boliden börjar ju snart vara mitt första hem, och min lägenhet som andra hem. ;) inte gillat! Nu är det bara renbäddningen kvar sen kan jag slappa hur mycket jag vill. Dock lär jag nog inte göra det för man blir alltid så pigg när det är rent och fräscht härhemma. Kanske man ska ta tag i duschavloppet när jag lix håller på? Nja, vi får se.
Camilla dyker upp om ca en timme och då kan det ju vara en fördel om jag har hunnit duscha osv så hon slipper sitta och vänta på mig som hon alltid annars måste göra. ;b

Fan, jag måste ju springa ner till källaren och dumpa av nå grejer där oxå. Har nog fullt upp minst en timme till. Hörs sen!


Hand i hand genom allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0