Måndag.

Hallådär!
Mår äntligen bättre. Slocknade redan vid 8 igårkväll och steg upp 8 imorse och kände att jag mådde tillräckligt bra för o hoppa in i duschen direkt. Så nu är jag på benen igen, sköööönt!
Gårdagen var det värsta jag varit med om på länge, fyfan för magsjuka alltså. Dock tror jag mer att det var ett virus? Men många påstår att det var magsjuka så då kanske det var det då, haha. Mådde skitdåligt iallafall. Har nog aldrig sovit så mycket som igår heller. Tog mig ju inte direkt upp ur sängen och jag är ingen tvtittare så det bästa jag kunde göra var att sova för då kände man inte av hur äckligt man mådde. Nej, aldrig mer tack!

Dock mår magen inte helt bra än (kanske inte så konstigt) så jag lever på blåbärssoppa fortfarande. Colan går inte alls ner i magen, spykänsla direkt. Dock funkar väl frukt. Eller jag tvingar min mage till att det ska funka iallfall. Så nu ska jag gå och göra mig en fruktsallad så jag får i mig någonting.

Höhö ja, ett väldigt intressant inlägg, not. Men det händer ju ingenting i övrigt. Ingen vill ju komma hit och bli smittad av mig och min röst håller inte måttet så det är som svårt. :( huhu.

NU> topmodel i två timmar, NICE! sen förmodligen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0