Onsdag. -pms.

Det är verkligen inte min dag idag!!!!!!!!!!
Är så jävla negg att det inte går dit en till. Allt är emot mig idag alltså.

Började motvilligt att sortera tvätt eftersom jag var inställd på att jag hade tvättid idag. Sagt och gjort, bär med mig den överfulla ikeakassen och inser att någon annan redan har tvätt i maskinerna. Går och kolla på "schemat" och inser att det var igår jag hade tvättid!!!!!!!!!! Great, det var ju igår jag faktiskt hade orken till det.. Och nudå? Ja, nu finns det ingen tid förrän om över en vecka så nu får jag väl sitta naken resten av tiden... (överdriver jaaa)

Bilen som vi hittade var såklart såld och jag fick sämst lön denhär månaden. Ja, underbart är vad det är. Vad ska jag hitta på nudå? Vill mer än allt sova just nu och vakna upp på bättre humör.

Det enda positiva som hänt idag är väl att min gamla dator verkar fungera normalt igen. Men samtidigt kanske otur? Nu har jag ju köpt en ny dator helt i onödan. Vad ska jag med två datorer till, överkurs!

greatgreatgreat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0