Onsdag. -sjuk

Godmorgon! Jag har dock varit vaken ganska länge. Har sovit skitdåligt inatt pga sjukan jag har dragit på mig. Jag har kallsvettats som en gris inatt, och andningen, ja usch. Nån som har tips på hur jag kan få mindre ont i örat?! Har skitont i högerörat och världens tinnitus när det är tyst. Har lock för öronen fast det gör skitont.

Aja, lever på apelsinjuice nu iallafall, dock har jag snart druckit upp alltihop så då får jag hitta på något nytt.. Eftersom jag har ont i halsen och mest mår illa så blir det nog nyponsoppa eller något. Camilla skulle komma efter skolan o hämta lite grejer och umgås så jag funderar på att göra en fruktbeställning med henne så jag har något nyttigt att försöka få i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0