Söndag. -2011

Vad har hänt sen jag skrev sist? Inte speciellt mycket men kan väl skriva det i punktform.
  • Fyllt 20, varit på systemet, köpt ut, datorn kraschade, köpt ny dator,
  • "firat jul", jooobbat, firat nyår, bränt pengar på rean, nördat maria bros.
Det är väl vad jag har gjort, självklart massa mer men inget intressant om jag nu inte glömt dra upp något. Nyår var som alla andra gånger, rätt tråkig. om inte den här var liiite tråkigare. men inte är jag bitter för det!

Kan säga så mycket som att det känns riktigt bra ibland att vara singel. Umgås nästan bara med folk som har respektive, och jag känner mig inte avensjuk om vi säger så (menar nu inte att alla bråkar!!). tjaffs, bråk och återigen tjaffs. höhö menar inget illa, bara att jag trivs bra som det är nu. ;D enbart bry sig om sig själv, och ska det bråkas får jag lov att göra det med mig själv!

Aja, nu ska jag faktiskt nörda mario igen, riktigt slö idag. Tur att jessica ringde och väckte mig från tuppluren jag hade i soffan. Har faktiskt varit i hamn idag så jag steg upp tidigt!, just därför förtjänade jag en liiiten tupplur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0