Söndag.

Har hunnit nysa tusen ggr idag och det gör lika ont varje gång. Känns som knivar i halsen, skönt! Som plus i kanten har jag världens boll i halsen som inte alls har nå planer på att försvinna heller, huhu.

Och jag har fortfarande inte lärt mig dehär tangentbordet, huuuuuur störande? Tar ju tusen år att skriva och jag blir irriterad på att det blir fel hela tiden, haha jobbigt att vara datanörd och inte kunna skriva utan att måsta titta ner lite då och då! Allt är som så snett och konstigt..

Hursom, drar upp veckans jobb istället!
Måndag: 16-21
Tisdag: 7-16
Onsdag: 16-21
Torsdag: ledig
Fredag: 7-12
Lördag: 16-21
Söndag: ledig
alltså ett rätt slappt schema för veckan, häärligt! Kan jag verkligen behöva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0