Tisdag.

Är det tisdag idag? tror det iallfall. Illa att jag är dagavill när jag jobbar, då borde man ju ha koll kan man tycka. Hursom! Just kommit hem från Boliden. Mamma skulle ha bilen så jag fick allt lov att köra morfar bil till stan o dumpa av den hos henne. Guuuuuuuuuuuuuud så skönt det kommer bli när jag skaffat mig en egen! Tanken är att köpa en vid nästa lön, om jag hittar en dvs.

Fullt upp på jobbet. Alla är typ sjuka så man jobbar dubbelt upp. Skulle egentligen slutat 12 idag men jobbade över till fyra istället. Nu har jag istället hela kvällen framför mig som jag ska ta tillvara på att vila. Litegrann, ska springa till tvättstugan minst en gång i timmen några timmar framöver men annars så. ;D Börjar bli knapert i garderoberna så det var fanimej på tiden!

Nepp, ska plocka undan lite skräp härhemma nu sen invänta Sara, blir somsagt en lugn kväll. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0