Torsdag.

Just kommit ur världens skönaste dusch! Och välbehövlig, jag har nämligen stått och skurat upp spya idag. Japp, inom vårdyrket kan allt hända. Höll faktiskt på att spy själv, sjukt äckligt. Tror det var första gången i mitt liv som jag ens gjort det, haha! När jag var liten "var jag tvungen" att spy på golvet jämt så stackars mamma alltid fick torka upp efter mig. Men nu på senare år har jag faktiskt lärt mig att det ska ner i toan så jag har lixom sluppit detdär. Men det lär ju knappast vara den sista gången jag gjorde det idag, jobbar ju tyvärr imorgon med! Usch, många har åkt på magsjuka men dom måste ju få sin hjälp ändå.

Aja, nog om det haha. Ska hoppa i säng direkt! Igår låg jag redan vid halv 9 så jag ligger ju liite efter idag. Måste försöka somna så tidigt som möjligt eftersom jag sover sjukt dåligt nu. Såååååååååå, godnatt med er! ett 7-12, 16-21 pass väntar på mig imorgon, dvs stiga upp senast halv 6. Dock får jag skjuts hem så jag är ju iaf hemma "tidigt". NEJ GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte förrän du flyttat från mig jaa :)

2011-01-21 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0