Lördag.

Men tjenaredå.
Utvilad vart jag då inte igår som jag skrev att jag skulle försöka vara. Somna tidigt gjorde vi, men jag vaknade redan vid sju på morgonen och kunde bara inte sova mer. Så igår när vi började dricka var jag dödstrött, hade ont i huvudet osv. Jag började dricka vid halv 3 men var ändå den enda som var nykter igår. Haha alkoholen tog inte i mig det minsta. Men skönt att vakna nu utvilad och inte det minsta bakis. Nu gäller det bara att få tummen ur och hoppa in i duschen och göra sig redo för o dra till hamn och grilla hos Andreas.
Lika bra o skaffa sig en lägenhet i hamn för jag är ju där jämt, haha. Jag har ju som bara Jonatan och Jenny kvar i stan och Jenny har redan tittat på en lägenhet i hamn så snart har alla lämnat mig kvar själv i stan, huhu..


Huhu nu ska jag försöka dra mig från
mitt mysig täcke och hoppa in i duschen
och göra mig klar! HAADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0