Måndag.

Chenaredå!
Äntligen jobbat klart "helgen", dock vid fyra idag men fyfan vad segt timmarna gick efter lunchen. Var dödstrött och hade nog lätt somnat ståendes. Men jag lyckades hålla mig vaken och jag har faktiskt inte ens vilat ännu! For till mamsen och åt smörgåstårta direkt efter jobbet  men var osocial och for hem efter det eftersom jag annars hade somnat.

Nu har jag duschat och dragit på mig min mysiga onepiece och ska iväg och titta på bb nu. Blir att sova rätt tidigt ikväll för imorgon är hela dagen uppbokad med tvätt och städ för min del. Ser förjävligt ut här hemma så jag måste verkligen ta tag i det nu när jag är ledig. Vila får jag väl göra på torsdag istället när jag är ledig nästa gång innan jobbarhelgen startar igen, haha. Nepp, dax att dra sig från datorn. Tråkig update imorgon istället. Hörs!

och Jocke............ sänk volymen!!! hela området hör dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0