Måndag.

åhh vad värdelöst! Slocknade vid fyra och vaknade nu vid åtta...... Vart liiiite för lång tupplur. Hur ska jag nu kunna somna ikväll? haha kommer bli omöjligt. Tur jag är ledig i två dagar så jag hinner nog inte ändra på dygnsrytmen så mycket.

Mitt soffletande går inte alls bra.. Har kollat på blocket, ikea och lite här o var på möbelaffärer. Hittade ju en på Mio men den fanns inte i lager så den får dom inte hem förrän om typ 7 veckor.. Iofs har jag ju inte direkt brottomt med en soffan men jag vill ha den nu!! blöh, ja vi får se hur jag gör med detta. Hittade även en skitbra säng på jysk med "billigt" pris, men det kan jag glömma för jag har alldeles förliten lägenhet för o köpa en större säng. huhu.

ähh, nu ska jag hoppa in i duschen och myser ner i onepiece'en och spela lite wii i inväntan på att Jessica ska höra av sig. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0