Måndag. -döslut

ääääääääääääääntligen!!! HELG! för min del iallafall. Tankeverksamheten har totalkraschat. Kroppen, mja, ont lite här o där men den går framåt iallafall, haha. Vilken helg alltså. Jag är döslut så nu tackar jag Jessica som fixat så jag får vara ledig två dagar.. Jag ska njuta till max vill jag lova. Ännu bättre är att jag är ledig 3 helger innan jag jobbar nästa så det är ju perfekt!

Mycket mer än så har jag inte att säga, ska bara lata mig resten av dagen. Se lite tv, sitta lite här, spela wii osv.. Ja ni förstår! Hööööööres.

Veckans planer:
Måndag: 7-12
Tisdag: Stan, kolla resor
Onsdag: städa, träna?
Torsdag: 12-21
Fredag: 7-15
Lördag: fest?
Söndag: sova!

höhö, rätt chill vecka må jag säga. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0