Onsdag.

Hallådär.
Sitter hos jonatan helt ensam eftersom han är på jobbet. Kom hit igår för o komma ikapp på breaking bad så nu är vi iaf på andra säsongen. Var för trött för o fara hem så jag slocknade här istället. Han befinner sig på jobbbet och jag har just legat ute på taket och solat, dock alldeles för varmt. Har typ bränt sönder fötterna. Sen vet jag inte om det är så bra o ligga ute och steka när man är sjuk? Ska roa mig med att diska snart sen vet jag inte riktigt, typ lägga mig igen.. Inte det minsta kry.. Nyser var fjärde minut, ögon och näsa rinner och jag skulle gissa på att jag har feber, känns så!

Helt klart dagens låt.
Chris Medina - What are words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0