Söndag.

Gokväll. Här är det lugna gatan. Har sovit från och till mest hela dagen egentligen. Mamsen hämtade upp mig så vi for och köpte pizza på Dallas sen halvsov jag i soffan tills jag begav mig hem igen. Så nu slösitter jag här och ska väl alldeles strax försöka hitta mig någon ork att ta mig in i duschen och bli människa igen.

Helgen har varit awsome. I fredags var vi hos Patrik i ursviken och sen for vi in till stan en sväng och sen tillbaka för o slumra till någon timme. Lördagen bestod av middag hos mami sen iväg till Fredrik på atorp för o dricka. Velade om att dra in på området eller inte, men slutade med att vi bara åkte karusellerna innan jag, Andreas och Lina gick hemåt till Getberget och Morön för o sova. Kort sagt..

Nu gäller det att ladda upp för en låååååååång vecka med massa jobb.
Veckans planer:
Måndag: 12-21
Tisdag: 7-16
Onsdag: LEDIG! träna..
Torsdag: 7-16, 18-21
Fredag: 12-21
Lördag: 7-17
Söndag: 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0