Tisdag.

Kom hem med två baslinnen, en tröja och mindre slitna hårtoppar från stan, haha. Syns knappt att jag klippt mig, men det är då mycket fräschare nu iallafall. Sen även lite mer information om resor. Lutar mest åt Bulgarien tror jag, men inget är säkert än så länge. Allt kommer att bero på min chef som förhoppningsvis ger mig en veckas semester. Tro mig, det kan jag verkligen behöva. I måndags kom massa arbetskompisar tillbaka från semestern pigga och glada och själv ser man ut som man just vaknat upp från dem döda. Ungefär så känns det, haha. Så semester välkomnas väldigt mycket!

Nu strax ska jag bege mig till Jonatan och sen ska vi vidare till Jenny och hämta min laddare och sen förbi Fredrik och hämta mina skor. uschja, jag har spritt ut grejer lite här o var men nu ska jag hämta hem allt igen! Efter det vet jag inte riktigt vad det blir. Förmodligen hjälpa honom med nå hyllor osv sen kanske vi hittar på något med Robin om orken finns. :) Vi får somsagt se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0