Tisdag.

Hejhej!
Som jag skrev tidigare så är inte min dag mer intressant än att jag städar och tvättar. Men fuskar lite på städet för jag är så sjukt trött så golven och disken tar jag nog på torsdag istället. Men fyfan vilken svinstia det varit här, nu ser det iaf någorlunda bra ut. Har även hunnit förbi OnOff med jonatan eftersom vi tänkte att det kanske skulle vara megabilligt nu när dom går i kk, men icket. Måste köpa mig en ny hdmi-kabel och lite ljud mellan tvn och datorn men det får jag väl spara till senare då. Hade ju tänkt köpa mig en ny soffa nästa vecka så vi får väl se..

Och äntligen har skitvädret kommit!! Jag har väntat sen i fredags men det kommer inte regn förrän nu.. Håller allla tummar på att det är skitväder i helgen så man inte behöver ha någon ångest över att man befinner sig på jobbet. ;) Dödligt varmt att jobba när det är sol och tusen grader. Så regna och lagomt kallt i helgen tack!

Nee, nu är det dax att hoppa in i duschen sen ta tag i tvättstugan en sista gång sen fara till mami och käka vofflor. ;) efter det blir det att hämta lite grejer hos Fredrik och sen får vi se vad det blir, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0