Torsdag.

Men hallåja.
Då har vi snart helgen igen då. Verkar ju inte vara något annat än helg jämt, haha. Veckorna går hur fort som helst alltså. Men klagar jag? haha nja inte direkt, så länge jag är ledig på helgerna så är jag nöjd. ;) Chefen drog med mig på kontoret idag och jag trodde att hon skulle ha allvarligt snack med mig men det var då inte alls farligt, haha. Så nu vet hon om att jag kommer söka mig till stan senare och det lät som att hon skulle hjälpa mig. Men några perioder ville hon att jag skulle stanna, så vi får väl se hur allt slutar.

Annars då? Mja, händer väl inte speciellt mycket. Jobbar, umgås och sover. Intressant huh? nja inte direkt. Eller ja, har fått ett mindre roligt samtal i veckan som gör att jag ska på ett "möte" imorgon och resan är fortfarande inte bokad. Allt hänger på om Peters kompis lyckas få ledigt eller inte. Håller alla tummar!

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen så jag hinner bli klar innan Camillas träning slutar så vi kan bege oss till hamn. Ska hämta nå grejer där sen umgås med (en tydligen full?! PÅ EN TORSDAG!!) jonatan. Förhoppningsvis hittar vi på nå kul och inte bara sitter inne och ser film och snackar skit som vi gör allra bäst! höhö.
Blir att försöka sova tidigt ikväll så man tar sig upp imorgon pigg och utvilad. Nu har jag iallafall fått disskutera ut allt med Robert som förmodligen är den enda som alltid lyckas lösa eller lugna ner mina problem, haha.

(kul att ingenting har något sammanhang, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0