Onsdag.

Godmorgon. Vaknade rätt sent idag. Har fortfarande ingen ordning på min dygnsrytm. Uppe sent på kvällarna (eller natten rättaresagt) och sover gärna länge på dagen. För första gången på länge så var jag ensam igårkväll efter jobbet, kändes riktigt tomt men det är ju bra att jag inte har folk runtomkring mig hela tiden. Beroendemänniska som jag är....

Dagens planer blir inte mer intressant än att göra tråkiga ärenden på stan, träna osv. Har hittills betalat bort nå räkningar som jag fått tidigt. Tack för höjningen av hyran btw!! nooooot. Usch, börjar bli dyrt för en liten etta. Börjar vara på tiden att flytta till en tvåa nu!! Får lägenhetsvisningar lite nu och då men ingen som jag riktigt fastnar för. Dyrt, fel område osvosv. Men turen vänder väl nångång.

Och bilen.. Har bestämt mig för o inte sätta ut den på blocket förrän nästa månad när jag fått lön. Sen ska jag försöka utöka mitt utbud på bilar, det fåår vara nåt annat än en golf. Bara den går billigt och ser någorlunda okej ut så är jag nöjd. Ah, men ska ändå tjuvkika på blocket nu en stund och kolla om det finns något för kräsna caroline.. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0