Söndag.

Gokväll med er. Eller alldeles strax är det godnatt för min del. Dessutom är jag hemma! ojoj, det var inte igår vill jag lova. Men det ska bli skönt att få sova i min säng inatt faktiskt.
Helgen har iaf varit kanon! Var i stavaträsk och drack med mina vänner. Haha orkar inte berätta vad vi hittade på osåå men.. Jessica hittar inte sitt minneskort med alla midsommarbilder så det verkar som att det blir en bildlös midsommar. :( Jag som verkligen ville se dom, jag kan bara tänka mig hur dom såg ut! haha..

Aja, drar upp veckans planer innan jag säger godnatt!
Måndag: 12-21
Tisdag: 7-21
Onsdag: 7-16, fest?
Torsdag: fest?
Fredag: Fest!
Lördag: Fest!
Söndag: SOVA!

Hmm, ja lite enformig vecka. Men var inte orolig, såklart att jag inte ska dricka fyra dagar!! Men nån av dagarna blir det fest iallafall. Det är ju festival och sommar, och verkar ska bli bra väder så det är klart att man ska passa på medans man är ledig! :) NU> GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0