Söndag.

hejhejhallå!
Gårkvällen var awsome, ja eller hela helgen har varit bra! Var ju somsagt cruising igår, blev dock inte så mycket bilåkande. Var mest på Dhl med trevligt folk innan vi drog in till stan o käkade o sådär.. Hela dagen har bestått av breakingbad avsnitt, baksmällan (hade inte sett filmen så det var verkligen på tiden!), varit hundvakt och pratat om allt mellan himmel och jord med jonatan. Otroligt skönt att inte vakna upp det minsta bakis idag vill jag lova!

Nu är det soffhäng som gäller tills jag ska sova. Bigbrotherfinalen ikväll så jag är som bänkad i soffan. Förhoppningsvis somnar jag tidigt så jag tar mig upp till jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0