Tisdag.

Hejdär.
Vilket wonderful väder vi haft idag alltså! Det gillas starkt. Hoppas på riktigt bra väder resten av veckan med, möjligtvis inte så varmt som det varit, men nästan. (NEJ, jag klagar inte, bara önskar)

Aja, ikväll blir det bara att ta det lugnt. Ska återgå till jobbet imorgon och hoppas på att det går bra. Haft mina yrselstunder nu i kanske två veckor sen krånglar magen.
Drar upp resterande planer av veckan i brist på annat att göra.
Onsdag: personalmöte 13-15, jobb 15.30-21
Torsdag: Jobb 7-12, 16-21, lunch med arbetsk.
Fredag: Gymma, fest
Lördag: fest?
Söndag: Slappardag

ne, nu blir det förmodligen att sova, säkert tills imorgon, fan vad skönt! jag funkar inte som jag ska. godnatt. (och NEJ, det beror inte på mina matvanor till alla som tänker det, jag äter!)

Kommentarer
Postat av: Sveinungoliwia

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-10-20 @ 07:56:01
URL: http://sveinungoliwia.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0