Torsdag. -allergisjuk

Blöööööh, nu har jag drabbats av allergin igen. Kände av den igår oxå men den kommer och går lite som den vill.. Så nu sitter jag och toksnorar och känns som att jag har ett popcornskal i halsen även fast jag inte ens minns sist jag åt popcorn? Usch.. Däckade några timmar i mammas säng sen skjutsade jag in henne till stan och nu är jag hemma. Funderar starkt på att sova igen, känner mig inte riktigt kry.. Annars borde jag väl egentligen städa, vi får se vad jag hittar på.. Men sängen lutar det nog mest åt faktiskt. Blir en goode lung kväll vill jag lova. Det enda som är planerat är att skjutsa mamma hem igen (om det inte blir för sent) och vara med jonatan typ, om inte han slutar jobbet så sent.

Ah, det var allt för mig än så länge. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0