Torsdag. -packa?

Vad ska man riktigt packa med sig till skogen? Alltid svårt att inte packa för mycket. Brukar oftast inte använda hälften, men tack och lov finns det dom som är värre, haha. Ne, jag ska försöka tänka smart den här gången. Vi har ändå inte så mycket plats i bilen så jag får lov att försöka ta med mig så lite så möjligt. Har jag ens börjat då? Såklart jag inte har. Måste få tummen ur nu på en gång så jag slipper stressa i sista sekund. Blir att Jonte hämtar upp mig på en stund så då måste jag se till att få med mig allt på en gång.

Aja, dax att börja nudå så man blir klar nångång och förhoppningsvis somnar tidigt. Inte så troligt men jag ska nog lägga mig och se Breaking Bad och sen sova. Upp rättså tidigt imorn.

Trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0