Torsdag.

Men hallådär. Det var inte igår jag skrev. Enda anledningen är väl att jag inte minns när jag var hemma sist? Ja, ni förstår.. Datorn har jag knappt suttit vid på hela veckan så.. Jobbar och sliter, och när jag inte befinner mig på jobbet så umgås jag så datorn har jag inte tid med. Men nu är jag ledig tills på måndag klockan 12 finallyyyyy! Dock lär det inte bli mycket datorsittande i helgen heller.
Planerna är väl egentligen inte många. Ska ikväll iväg på solbacken o handla osv sen blir det nog umgås med Jonatan och så.. Sen upp tidigt imorgon för o bege sig till Stavaträsk (haha?!) och fira midsommar där med mina kära vänner. Kommer hem redan på lördag och då fortsätter väl drickandet där, lite beroende på vilket skick man är i. ;)

Nu ska jag iaf ta och lägga mig ner och sova för jag är dödstrött, måste hinna somna en stund innan mamsen plockar upp mig igen. Godnatt eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0