Fredag. -äntligen!

Åhh snart har jag städat klart, äntligen! Bara skura golvet, byta sängkläder och plocka bort litegrann sen är allt klart. Ska även springa över till tvättstugan och hänga upp det sista i torkrummet sen är även den avklarad, förutom att plocka med mig tvätten men det är inte förrän vid fem. Såg förjävligt ut härhemma, men nu kanske man vågar få någon på besök. Jenny har redan levt i kaoset så hon skiter jag i, haha.

Fick en update om att hon inte var långt ifrån klar så hon lär väl dyka upp på ett tag.. Så det är nog bäst att jag gör ett sista ryck sen hoppa in i duschen så hon slipper vänta på mig. Men mest troligt så kommer hon tvinga mig att färga hennes hår så i slutändan är det nog jag som väntar ändå..

Ähh strunt. Kvällen är fortfarande oplanerad. Eller ah, dricka ska vi göra men vet inte riktigt vart och tjockisen ligger och sover så han får jag inte tag i.. Men det löser sig alltid! Ska vara här imorgon så jag försöker i mitt yttersta slippa vara här även ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0