Fredag. -redan!!

ahh vad hände med att det redan är fredag?! Jag hade ju måndag igår. Aja, jag är ledig i helgen så jag antar att jag inte ska klaga. Har dock ett 12-21 pass ikväll. Ska alldeles strax bege mig till Boliden och käka vofflor och trycka ner en madrass i bagaget innan jag drar iväg till jobbet. Och efter jobbet blir det nog bara hoppa i säng och försöka sova, ids nog inte göra något vettigt.
Nu måste jag och Jenny bara bestämma oss för om vi orkar dra till Umeå imorgon eller inte. Hade varit sjuukt kul, men orkar man? ;b haha ja vi får se. Mamma drar dit redan idag så om vi far så behöver vi inte oroa oss över att vara körduglig på söndag iaf, det står mamma för. ;) aja, vi får se hur det blir! Vi bestämmer oss senast ikväll iaf..

Ahh, nu måste jag börja bege mig till Boliden. Hörs väl ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0