Fredag.

Haha alltså vafan hände nyss?! Jag satt i soffan med datorn i knät. Sen av en ren slump började jag tänka på en grej och fastnade med blicken på byrån som jag har vid sängen.. och vad händer?!? "statyhanden" som jag har på byrån ramlar och drar med sig mitt fulla vattenglas ner över sängen och golvet. Vad är chansen att nåt jag tittar på som är på andra sidan av rummet ramlar ner och går sönder? jaja, jag fick skura upp en hel del iallafall. sjukt var det.

jaja, skitsamma. Sitter och funderar på om jag ska orka bege mig in till stan. Förutom snabbisen tidigare i veckan så har jag inte varit där på över en månad. Minst sagt skönt. Far bara dit om jag har nå ärenden nuförtin, såå drygt att bara tralla runt. Stan levererar ju inte ens!

Ne, dax att göra något. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0