Lördag. -umeå

Hallådär!
Vi bestämde oss att dra till Umeå idag ändå! Nu ska Jenny bara få tummen ur och bli klar nångång så vi kan börja bege oss till systemet sen färden mot umeåstad. Kommer somsagt hem imorgon. Måste bara få tag på mamma så jag kan möta upp henne nånstans därborta så hon får ta bilen, jag behöver den ju knappast iaf.

Ja, då vet ni vart jag håller hus i helgen. Är ändå rättså pigg med tanke på när jag steg upp och la mig. Blev senare än tänkt igår. For förbi Sandra en snabbis efter jobbet sen drog vi till hamn och hämtade upp fyllisarna som skulle ut på krogen, bara det tog ju sin lilla tid. Men värt vart det. ;D

Dax att göra sig iordning och packa det lilla jag ska ha med mig. Höörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0