Lördag.

Godmorgon världen.
Själv har jag varit vaken sen 10 imorse och verkligen inte fått många timmars sömn, somnade nog kring fem imorse. Gårkvällen var iaf riktigt trevlig. Drog till FreddeV och JensA i hamn och förfestade sen drog vi ut på Olles. Sen mat på frasses och Palle fick sen skjutsa hem jag och Jenny. Trevligt! Blev ett avsnitt av Bigbrother sen dök Fredde upp och skulle joina oss. Haha sen Jens, bara sjukt att han ens tog sig hit. Utan mobil och visste inte vart han var, men han gjorde det ju bra må jag säga. ;b

Aja, jag och jenny mår iaf bra och nu är det bara att tagga om igen. När Camilla kommer med bilen så måste vi dra iväg en sväng till solbacken och handla inför middagen sen blir det förfest hos mig.

Nepp, nu måste jag få liv i folket. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0