Måndag.

Hejhejhallå.
Kom hem från hamn för en stund sen. Sett film och allmänt myst bara, med camilla då. ;) Köra hem var inte speciellt ball, var tvungen att ringa Jenny och ha någon att prata med utifall att jag skulle bli riktigt groggy. Nämen så farligt var det inte men när jag tagit medicinen blir jag full i huvet. Tyvärr var jag tvugen att ta den ikväll, armen dödar mig. Och inte har det blivit nå bättre heller, så det lär bli rätt lite sömn inatt om dom inte börjar värka mer snart.. Får ta mig en till imornbitti när jag vaknar så jag kanske hinner bli normal innan jag ska iväg och jobba.

Njamen det blir nog att lägga sig i sängen nu iallafall. Fredde ringde och väckte mig kvart i sex imorse och jag ville bara dö.. Men upp och jobba duktig som jag är.. haha eller? Äh bara fem dagars jobb kvar på den här veckan.
Jobbar bara måndag och onsdag nästa vecka så då jäävlar ska det hittas på massa skoj! Självklart försöka få mer jobb men utöver det!=)

Nej, nu snackar jag bara massa strunt. Ska sätta in lite viktiga papper oså sen hoppa i säng o se tv i hopp om att kunna somna. Godnatt eller nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0