Måndag. -hårfärg

Gokväll! Sitter och väntar på att få hoppa in i duschen och tvätta ur hårfärgen jag har i just nu.. Hade en katastrofal utväxt alltså. Som tur är så har den inte synts så mycket nu när jag har brunt hår. Får nästan dåligt samvete över att färga håret. Har ju gjort det alldeles för många gånger och nu har jag ju faktiskt klarat mig rätt länge utan det.. Men det var verkligen på tiden, jag var tvungen.. Dock vill jag ju ha svart hår igen (jaaaaaaaaaa, jag veeeeeeet!!) men vi får se när det blir. Ska prata med elin (frissan) först innan jag gör något. Måste fixa mig en ny frisyr alltså, så sjukt less på mitt tråkiga hår! Någon som har förslag?

Blir även att se bigbrother sen sova. inte mycket mer än så.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0