Onsdag.

Godmorgon! Själv har jag varit vaken sedan sju imorse, ovanligt för att vara mig på en ledig dag! Rena kaoset är vad det är.. Skulle egentligen jobba idag men sen ringde chefen och sa att det inte behövdes längre, men hon måste ha glömt bort att säga det till dom andra så nu ringde dom ju såklart på morgonen o frågade vart jag höll hus. ingen ordning alltså..

Hursom, då kanske jag får saker gjorda istället. Ska försöka få tummen ur och ringa lönemonica, eller jag SKA ringa! Sen ska jag väl packa lite grejer och försöka få något i magen. Ska till mamsen och sätta igång en tvätt. Har ett linne och byxor som måste tvättas inför Umeå i helgen men självklart är det fullt upp i tvättstugan till nästa vecka och jag är en dålig planerare. Aja, tur att mamma har en maskin iaf, onödigt men jag måste..

Hörs sen! Måste ta tag i ringandet nu på en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0