Söndag. -lista

VART BOR DU? Skellefteå

TRIVS DU DÄR? Hm ja, och nej. men jo

HAR DU KÖRKORT? Jajemän!!

FAVVORITDJUR? Hundar helt klart!

VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ? Jadu, det vanliga man köper.

FESTAR DU MYCKET? På senaste tid har det väl blivit en del.. men man är ju inte ung förevigt. måste passa på!

SPRIT, CIDER, VIN ELLER ÖL? Allt utom vin

BRUKAR DU BLI FÖR FULL? Händer väl, men jag har alltid koll på mig själv!

ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? Två

ÄTER DU FRUKOST? Dålig på det, men jag försöker.

KAN DU BAKA BULLAR? Nog kan jag säkert, gör det bara inte..

HAR DU VARIT MED I SCOUTERNA? Noope

BLÄCK ELLER BLYERTS? Blyerts

VAD HAR DU FÖR MOBILOPERATÖR? Telia max 25

MC DONALD'S ELLER BURGER KING? Men inget av det, usch.

ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT? orkar inte skriva upp det ens..

MÜSLI ELLER CORN FLAKES? Müsli

ÄGER DU ETT BUSSKORT? Ja, men oanvänt nuförtin..

DRICKER DU GUL, BLÅ, GRÖN, RÖD ELLER BRUN MJÖLK? Arla laktosfria grön. röd mjölk annars ( jaa jag vet, jag dricker VIT mjölk, "haha" tråkig nu!! )

VAD ÅT DU TILL FRUKOST IDAG? eehm, pizza till frukost/lunch/middag. Söndagar är aldrig bra matdagar

NÄSTA MÅL I DITT LIV? Jadu, bra fråga...

HUR SVARAR DU I MOBILEN? Det beror på vem som ringer ;)

VEM RINGDE DU SENAST? Jenny

VAD SA DEN SENASTE DU PRATADE MED? Att bigbrother börjar, luren lades på direkt.

ANTAL SÖMN TIMMAR I NATT? hmm, 6 kanske?

SOV DU ENSAM? Nej, med min trogna vapendragare jenny!

VAD INNEHÅLLER DIN FAVORITMACKA? Sallad, smör, skinka, gurka

BRUKAR DU KOMMA I TID? Om det är viktigt så Ja!

HAR DU BRA KONDITION? Hahahahaha. gissa?

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Igår

HUR KÄNNER DU DIG NU? slö men ändå pigg tyvärr

VAD PLUGGAR DU? Ingenting

ÄR DU SMART? är DU smart?

BLIR DU BRA PÅ KORT? Haha nej.

VAR DU AKTIV I SKOLAN? inte direkt..

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? hm, minns inte när det var?

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nej, jag minns ju ändå inte när/varför

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? OOOOOOOM jag hade!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Vatten

RAKAR DU BENA? Ja?

ÄR DU NYTTIG? Verkligen inte, men jag jobbar på saken! snart..

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Tidigt när jag jobbar.. oftast iaf

VAD BORDE DU GÖRA? Sova

VAD VILL DU GÖRA NU? Somna direkt jag lägger mig

JAY LENO SHOW? Nej tack

ÄR DU BLYG? Jodå, men betydligt mindre än förr

ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nej

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Vet ej, 10, 11 kanske?

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Inget nuförtin..

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? Basket och innebandy

VILKET DATOR(tv-spel)SPEL SPELADE DU SENAST? Mario broos!

VILKET DATOR(tv-spel)SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Mario helt klart.

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Brev

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? verkligen inte

ÄR DU BISEXUELL? Nej

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Väldigt olika!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? jo när man var mindre har det väl hänt..

HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Haha nej

BRUKAR DU SMINKA DIG? Endast när det är fest nuförtin. tråkig, jag vet!

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Nej

VAD VILL DU JOBBA MED? Bra fråga.. men sugen på att testa det jag faktiskt gick inom på gymnasiumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0