Söndag.

Hejdär.
Hemma från umeå nu, lika ball som vanligt! Träffade på en klasskompis från Arvidsjaur plus massa andra ajauare, hur roligt är inte det?! aja, skönt att mamma körde hem oss ikväll för fyfan vilket väder. Dock ville ingen av oss hem till tråkiga skell, menmen. Dax att återigen återgå till vardagen, dvs jobb. Har ett sexdagars pass i veckan, bara ledig på torsdag. Så då vet ni vart ni har mig! Förutom imorgon så jobbar jag kväll hela veckan. ah, jag slänger väl upp schemat här.. rätt skön vecka även fast jag gör bort massa timmar. :)

Veckans jobb:
Måndag: 7-16
Tisdag: 16-21
Onsdag: 16-21
Torsdag: Ledig!
Fredag: 12-21
Lördag: 16-21
Söndag: 16-21

Sådärja, måste hoppa isäng och sova nu på en gång om jag ska orka mig upp före sex imorgon. Lär nog måsta starta lite tidigare för väglaget lär ju inte vara den bästa. Kommer vara dödstrött, för jag är så långt ifrån trött nu så det lär dröja nån timme innan jag somnar.. Asch, vi hörs imorgon istället, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0