Tisdag.

Haallådär!
Jag är uttråkad till max. Jag blir bokstavligt talat dum i huvet av att inte göra någonting. Huvudet håller på sprängas av att inte få göra något, medans kroppen bara vill ligga och dö i sängen. Men NEJ, jag är sååååååååååå less. Jag längtar verkligen tills jag börjar om att jobba, dvs imorgon. Kommer förmodligen bli skitjobbigt för jag har fortfarande ingen ork i kroppen och förkylningen vill verkligen inte ge sig men det spelar ingen roll. Jag måste få röra på mig, gööra någonting!

Hur skulle det gå för mig om jag skulle vara arbetslös? jag vill inte ens tänka tanken. Jag skulle bli galen. Inlåst på psyket eller nåt, haha.

Jag har två valmöjligheter. Dra till camillas pappa och sitta där eller fara hem till mamma och tvinga henne att göra något. Nått utav det måste de bli iallafall. Dock borde jag ta det väldigt lugnt. Var i stan igår, knappt en timme, och jag var död redan efter en kvart kanske? inte bra.

Äsch, nu drar jag och hittar på något. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0