Torsdag. -pigg

Hallådär!
Var somsagt uppe med tuppen imorse. Tio över fem faktiskt. Jag som varit hur morgontrött som helst och bara velat sätta ett skott i pannan var nu hur pigg som helst imorse. Skönt! Brukar oftast ha en personlig väckare via telefon men nu när jag inte hade det imorse var jag livrädd att försova mig, men icket! Dock har jag bara försovit mig en gång på snart 2 år, bra gjort. ;)

Aja, har inte gjort så mycket sen jag slutade jobba. Ska ta tag i disken sen rota lite i frysen och fundera på vad jag ska lyckas med till middag. Sen plocka undan lite härhemma. Planerna för imorgon är städ och tvätt så det vore ju bra om jag kunde stöka undan lite redan nu så jag inte har sparat allt skitjobb till imorgon.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0