Fredag. -ont.

Detta kan bli en riktigt lång dag......
Mina höfter och ben håller inte alls idag, vill bara lägga mig ner och gråta så ont det gör! men ska ta mig nå piller och hoppas på att det hjälper litegrann iaf. Och magen är inte alls som den ska. sjuk? hope not.

Har iaf planerat hela dagen. Ska hämta upp camilla, dumpa vatten hos mamma, skjutsa jenny till busstation sen ska jag och blondinen gå runt på stan en stund innan vi köper gymkort. Efter det blir det Boliden och jobb till nio ikväll. Osäkert om jag drar hem eller sover där, vi får se helt enkelt.

Drar mig för o göra allt idag.... men det sägs att det blir bättre om man rör på sig, så jag hoppas verkligen att det stämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0