Lördag. -umeå

Det känns verkligen som att det är söndag idag, men icket! Mig kvittar det att det bara är lördag för jag börjar lix 7 imorgon. Långt ifrån taggad men förhoppningsvis går det bra ändå. Bara jag tar mig i säng tidigt så. Vaknade dock vid 11 idag så risken är inte så stor att jag somnar tidigt men..

Gårdagen var iaf riktigt trevlig! Grillning med massa folk sen inflyttningsfest hos Jennifer, Andreas och Linda som nu bor tillsammans. Vart senare en sväng på krogen men jag kan inte direkt påstå att det var en hitt. Drog redan vid halv 1 o käkade sen for vi hem. Jennifer, Jenny, Erik och Sandra fortsatt vidare på efterfest medans jag och Andreas sov så gott hemma istället. Orkade verkligen inte hålla upp ögonen så det var lika bra att lägga sig med tanke på att jag skulle köra idag. Tvärvaknade när Jenny kom och la sig på våran minimala madrass sen somnade jag om princip direkt igen. Vaknade då upp utan att vara bakis så hemfärden gick ju riktigt bra ändå.

Kvällens planer är väldigt lugna. Eller ah, ska förbi Ursviken där det förtärs alkohol o försöka vara lite smått social. Dock ska jag ju somsagt sova tidigt så min kväll blir rätt kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0