Måndag.

Godmorgon!
Själv har jag bara varit vaken sen halv 10. Hade förmodligen utnyttjat min sovmorgon ännu mer om inte mobilen ringt och stört mig. Dock är det väl bra att jag vaknar i tid så jag får något vettigt gjort idag. Hela förra veckan utom onsdag bestod av jobb så jag har ju haft det jag gjort. Enda gången jag träffat lite folk var nog lördagskvällen när jag for förbi nina o sa hej.

Men nu är jag ledig tills på fredag och jag ska njuta till max. Om det kommer in nå mer jobb före dess så kommer jag ju självklart att ta det, men annars blir det att fixa och umgås på hemmaplan.

Veckans planer:

Måndag: småstäda, återse alla piratesfilmer inför onsdag
Tisdag: tvätta?
Onsdag: umgås med fredrik, bio
Torsdag: besiktning
Fredag: jobb 7-12, umeå> fest!
Lördag: hem till skell, sova tidigt
Söndag: jobb 7-12, 16-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0