Onsdag. -valborgsbilder

Hejhejhallå!
Nu är det dax för lite lunch sen ska jag bege mig till Boliden för ett 4 timmars personalmöte, wiiiiiiiie! eller?.... Jag kommer vara en 100 årig gammal kärring när jag går därifrån, sitta på domdär hårda stolarna i flera timmar är inte okej..
Hursom, efter jobbet blir det nog hemgång direkt och försöka få i sig någon middag sen bege sig till hamn och umgås med fredrik. Blir en tidig kväll eftersom jag börjar sju imorgon. Tack och lov slutar jag tolv (förhoppningsvis?), blev längre än till 12 igår...

Aja, slänger upp några få bilder från i lördags.. (ja, ni ser ju vilket tillstånd jag var i den kvällen, men jag bjuder på det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0