Söndag.

Ahh den här dagen har verkligen varit riktigt seg. Jag har varit seg, död, megabakis. Allt tack vare att jag inte haft nåt vatten hemma, bara därför......... höhö. Nemen jag mår som jag förtjänar. Gårdagen var riktigt trevlig alltså! Underbart folk osv..

Har slappat på anderstorp mest hela dagen. Palle och Jenny skjutsade mig till mamsen så jag fick mig nå vatten sen begav jag mig till Jenny och gjorde ingenting. Är nu hemma och just sett bigbrother. Sen blir det att försöka sova så jag tar mig upp imorgon. Jobbar, lååååååångt ifrån taggad..

Veckans planer:
Måndag: 7-12, 18-21
Tisdag: 7-12
Onsdag: 13-17 personalmöte
Torsdag: 7-12
Fredag: Umgås
Lördag: Vårträff i Piteå FEEST!
Söndag: dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0