Söndag. -piteå

Då har vi återigen söndag. Jag är (tack och lov) inte lika bakis som förra helgen men tuff är jag då absolut inte idag, haha. Somnade och vaknade upp med dunkande huvudvärk men nu är den äntligen över efter lite mat ute tillsammans med stugvännerna i piteå. Vi hade faktiskt sjukt kul även om vi inte var på cruisingen och streetracet lades ner. Var mest i stugan och umgicks och lekte i lekparken som dom har på piteåhavsbad, haha! Alla var megabakis imorse så dom som var någorlunda hel fick köra hem. Självklart var Andreas och Robin mest död som hade med sig bilarna upp, så det blev jag och Fredrik som fick köra ner hem.

Har inte fått nå bilder från igår än men dem dyker väl upp så småningom! ska fortsätta dö i soffan ett tag innan Jenny plockar upp mig så vi kan köpa nå gosaker och allmänt slöa i soffan ikväll. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0